Skip to main content
Til toppen
Fri frakt over 1299,- i nettbutikken
Trygg handel med kort eller Klarna
Klikk og hent GRATIS i butikk

Levering

Privatpersoner betaler 99,- i frakt.
Handler du for over 1299,- er det fraktfritt. 

Bedriftskunder har egne priser.

Handler du over 1299,- i nettbutikken vår som privatkunde, får du gratis frakt.

Du vil motta en e-post med sporingsnummer når vi sender pakken fra oss.
Fikk du den ikke? Send oss en mail på support.nettbutikk@skogholt.no så sender vi deg den. 

Når pakken er sendt fra oss tar det vanligvis 2-7 dager, dette kommer an på hvor i landet pakken skal. 

Pakken kan være 7 dager på utleveringstedet før den returneres til oss. Blir den returnert vil den bli behandlet som en retur. Vi vil tilbakebetale beløpet, fratrukket returfrakt på 99,-.

Ønsker du likevel varene kan du legge en ny bestilling i nettbutikken vår.

Dersom pakken din er sendt men du ikke har mottatt noe innen 6 virkedager, ber vi deg kontakte oss på e-post eller telefon. Vi vil da undersøke saken.

Hent i butikk

Vi har en stor butikk på Gulskogen i Drammen. Du er hjertelig velkommen til oss for å prøve og få hjelp av våre ansatte i Syretårnet 20.

Ja, du kan prøve varen i butikken vår på Gulskogen.

Ja det kan du. Du kan handle direkte i butikk hos oss, eller på nettsiden vår. Både private og bedrifter har da valget om å "hente i butikk" i kassen.

Retur og reklamasjon

Hos Skogholt har du 14 dager angrerett.

SLIK GJØR DU:

Send oss en mail på support.nettbutikk@skogholt.no for å få tilsendt returetikett 

Last ned returskjema under og skriv ut.
Det koster 99,- å sende med vår returetikett. Det trekkes fra det beløpet som refunderes. 



Pakk inn varene med returskjema.
Produktene skal være i originalforpakningen, med alle lapper og etiketter festet til produktet.

Klistre returetiketten utenpå pakken.
Lever pakken til et utleveringssted, og ta vare på kvitteringen du mottar på SMS.

Du vil få en e-post når vi har behandlet din retur, vanligvis tar dette 1-3 uker. 

Flere spørsmål? Kontakt vår kundeservice for hjelp!

Dersom du mottar en pakke som er skadet, må du nekte å ta den imot eller ta bilde av pakken på stedet den blir levert ut.

Blir den sendt hvem til deg eller i en henteboks, må du ta bilde av den så snart du ser skaden. Kontakt oss deretter på e-post support.nettbutikk@skogholt.no hvor du legger ved bildet av skaden, og en reklamasjonssak blir laget. 

Du kan kontakte oss på support.nettbutikk@skogholt.no dersom du ønsker å kansellere ordren din. Husk å skrive bestillingsnr på ordren din.
 
Vi kan imidlertid ikke garantere at det er tid til å stoppe den. Dersom ordren allerede er sendt, kan vi ta pakken i retur og returnere pengene.

Du kan bytte varen i butikk eller på nett hos oss. 

Ønsker du bytte størrelse må du legge en ny ordre med størrelsen du ønsker, og sende den andre som ikke passet i retur. Det tilkommer et returgebyr på 99,-

Min side